Stoffentotaal.nl

Klachten en garantie

Controle bij levering
Controleer bij ontvangst altijd uw bestelde producten. Let hierbij op het volgende:

  • Is alles compleet?
  • Is het product onbeschadigd?

Bij de pakketdienst kunt u aangeven de levering niet te accepteren indien de doos beschadigd is. Neem contact met ons op indien er iets mis is met uw bestelling.

Garantie
Van de wederpartij wordt verwacht om het geleverde pakket onmiddellijk te onderzoeken op het moment dat de zaken hem ter beschikking worden gesteld. Indien een gebrek later wordt gemaakt dan heeft men geen recht meer op herstel, vervanging of schadeloosstelling.

Klachten
Bij klachten kunt u gebruik maken van het contactformulier of bellen met 013-5113984 of 06-53287655. Wij streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Wij houden een maximum termijn van veertien dagen aan voor het behandelen van uw klacht.

Indien komt vast te staan dat een klacht ongegrond is dan komen de ontstane kosten, inclusief de onderzoekskosten, voor rekening van de gebruiker.

Retour

Onze artikelen worden afgeknipt op maat dus retour nemen van de producten willen we graag na telefonisch overleg beslissen samen met de  klant

RMA aanvragen
Naam
E-mail adres
Telefoon
Artikelnummer
Factuurnummer
Datum aankoop
Betreft
Reden retour
  Verstuur kopie naar mijn e-mail adres
 
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg 
Veilig betalen
Veilig betalen
Bekeken producten